Najczęściej zadawane przez firmy pytania

2011-08-22

1. Co muszę zrobić, żeby otrzymać certyfikat?

Przede wszystkim wysłać zgłoszenie, które jest dostępne TUTAJ oraz spełnić wymogi regulaminowe.



2.  Jak długo ważny jest certyfikat?

 Certyfikat przyznajemy na rok, aczkolwiek można go przedłużyć wg warunków zawartych w regulaminie.

 

3. Jak długo muszę czekać na odpowiedź po przesłaniu zgłoszenia?

Zgłoszenia rozpatrujemy w ciągu 7 dni od daty wpłynięcia. W uzasadnionym przypadku możemy ten termin wydłużyć.


4.  Dlaczego odrzucono moje zgłoszenie?

Zastrzegamy sobie prawo do niepodawania informacji, dlaczego niezaakceptowaliśmy zgłoszenia. Najczęściej zostaje ono odrzucone, jeśli sklep lub dystrybutor nie spełnia wymogów formalnych podanych w regulaminie.


5.  Jakie korzyści odniosę posiadając Certyfikat?

  • zwiększenie zaufania i lojalności ze strony klientów

  • poprawa i wzmocnienie pozytywnego wizerunku sklepu

  • posiadanie prestiżowego certyfikatu

  • możliwość zamieszczenia w opisach produktów loga akcji

  • możliwość dodatkowego promowania swojej działalności.


6. Czy udział w programie jest płatny?

W tej chwili nie pobieramy opłaty za udział w programie, ale regulamin przewiduje możliwość wprowadzenia takiej opłaty w przyszłości.